نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان:

چشم جبهه مقاومت به ایران در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی است

حجت‌الاسلام والمسلمین«مطیعی» گفت: چشم جبهه مقاومت به ایران در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی است و امید می‌رود نظام جمهوری اسلامی با پیروی از رهبر معظم انقلاب در مقابله با دشمنان تسریع کند.
کد خبر: ۶۹۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵ - 13September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای امام علی(ع) با اشاره به در پیش‌بودن هفته وحدت اظهار داشت: ابر قدرت‌ها و استکبار جهانی طی تاریخ به دنبال تفرقه‌افکنی و حکومت کردن هستند.

وی اضافه کرد: وحدت شیعه و سنی توطئه‌های زیادی را خنثی کرده است و گستردگی جبهه مقاومت در نقاط مختلف جهان از مصداق‌های وحدت است.

وی ادامه داد: معرفی قرآن به عنوان محور اجتماع امت اسلامی، تبیین حج ابراهیمی و معرفی جنبه وحدت‌آفرینی عیدغدیر، نامگذاری سالروز آتش‌سوزی مسجد الاقصی به عنوان روز مسجد از مصداق‌های وحدت آفرینی است.

 نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: چشم جبهه مقاومت به ایران در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی است و امید می‌رود نظام جمهوری اسلامی با پیروی از رهبر معظم انقلاب در مقابله با دشمنان تسریع کند.

وی اظهار کرد: ترویج دین هراسی، اسلام‌هراسی، تشیع هراسی، ایران هراسی، انقلاب هراسی و مهدی هراسی از توطئه‌های دشمنان برای تفرقه‌افکنی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اضافه کرد: افرادی که به اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی دامن بزند در زمین دشمن بازی می‌کند.

خطیب جمعه سمنان با اشاره به سفر دکتر مسعود پزشکیان رییس‌جمهور به کشور عراق گفت: شهید آیت‌الله رئیسی قرار بود به کشور عراق سفر کند که به شهادت رسید و اکنون ادامه راهش و انجام یک ماموریت توسط رییس‌جمهور دولت چهاردهم نشان از ثبات و استحکام سیاست کشور است که با تغییر رییس جمهور مواضع تغییر نمی‌کند.

وی خاطر نشان کرد: سفر رییس جمهور ایران به عراق برکت‌های زیادی در زمینه های مختلف و منافع دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها