امام جمعه شاهرود:

مشکلات اقتصادی کشور قابل حل است

حجت الاسلام «امینی» گفت:مهمترین مسئله کشور رسیدگی به اقتصاد و معیشت مردم است، معتقدیم این مشکلات در داخل کشور قابل حل هستند.
کد خبر: ۶۹۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸ - 13September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه بابیان اینکه مهمترین مسئله کشور رسیدگی به اقتصاد و معیشت مردم است، اظهار داشت: معتقدیم این مشکلات در داخل کشور قابل حل هستند.

وی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات اقتصادی باید بر شانه‌های نخبگان تکیه زد و از تجربیات دیگر کشورها استفاده کرد، افزود: این موضوعات باید به سرعت کارشناسی و برای رفع آنها اقدامات فوری انجام گیرد.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه در این راه باید مراقب موضوع غرب گرایی نیز بود، ابراز داشت: این مسئله نباید سر لوحه امور مسؤولان و برنامه ریزان قرار گیرد.

امینی بابیان اینکه انتظار می‌رود مسؤولان مربوطه با رعایت عدالت به سرعت برای رفع گرفتاری مردم برنامه‌ریزی کنند، تصریح کرد: در این راه باید مراقب بود که نسخه دشمن شفا بخش نیست و راه حل مشکلات را باید در داخل کشور جست.

وی بابیان اینکه انتظار مردم رفع تبعیض، ایجاد عدالت نسبی، رفع موانع دریافت تسهیلات برای کارگشایی جوانان است، افزود: مردم برای این نظام از خون خود هزینه کردند و می‌بایست رفع گره از مشکلات معیشت و اقتصاد آنها در اولویت دولت‌مردان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها