امام جمعه قصرشیرین:

رفع مشکلات اقتصادی در گرو توجه به تولید است

حجت‌الاسلام «صالحی» گفت: که راه حل رفع مشکلات اقتصادی و رونق آن در گرو توجه به تولید است و هر سیاستی در تضاد با آن، اصالت ندارد.
کد خبر: ۶۹۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸ - 13September 2024

رفع مشکلات اقتصادی در گرو توجه به تولید استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با یادآوری ضرورت حل مشکلات اقتصادی اظهار داشت: تحریم، اولویت مسائل اقتصادی و عدالت سه محل نزاع در حوزه اقتصاد کشور است که قرارگیری هر کدام به عنوان پشتوانه سیاست های کلان کشور، مسیر را متفاوت از دیگری رقم می زند به عنوان نمونه در زمینه تحریم سه نوع مواجهه شامل برداشتن تحریم، دور زدن و بی اثر کردن آن مطرح است. 

امام جمعه شهرستان قصر شیرین گفت: که راه حل رفع مشکلات اقتصادی و رونق آن در گرو توجه به تولید است و هر سیاستی در تضاد با آن، اصالت ندارد.

وی بیان کرد: همچنین در مورد اولویت های اقتصادی باید به رفع ناترازی‌، اصلاح سیاست گذاری های داخلی، بزرگ کردن اقتصاد کشور از طریق سیاست های به هم پیوسته داخلی و خارجی توجه داشت و در خصوص عدالت و رونق معیشت نیز در ایجاد فرصت رشد برابر برای تمام اقشار و گسیل منابع به سمت بخش هایی که تولید را بزرگ می کند ؛ ضروریست.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به شاخص های مهم و محوری‌ در فعالیت های فرهنگی - اجتماعی گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب باید کارهای فرهنگی دارای ماندگاری و خروجی باشد چون عدم توجه به سنجش و ارزیابی خروجی ها و نتایج فعالیت های فرهنگی می تواند آسیب هایی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها