امام جمعه جدید اسلام آباد غرب معرفی شد

حجت الاسلام «احمد زارعی» در آیینی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه معرفی شد.
کد خبر: ۶۹۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹ - 13September 2024

امام جمعه جدید اسلام آباد غرب معرفی شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آیین معارفه امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: این شهرستان برای رشد و پیشرفت نیازمند کار و تلاش ویژه است و باید همه در کنار هم یک دل و متحد با تلاش فراوان در همه بخش‌ها مسیر توسعه هرچه بیشتر منطقه را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری با اشاره به جایگاه امامان جمعه افزود: امام جمعه عالم یک شهر است و مردم برای امور دینی به وی مراجعه می‌کنند و صدور حکم ائمه جمعه از سوی رهبر انقلاب تاکیدی بر آن جایگاه مهم است.

وی با یادآوری تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص ارتباط مستمر و قوی امام جمعه با مردم گفت: معظم له در دیدار با ائمه جمعه کشور فرمودند که با مردم رابطه قوی داشته و به خانه هایشان رفت و آمد کنید؛ رهبری در دیدار دیگری با نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها بر روی ارتباط با مردم تاکید کردند و این مهر ائمه جمعه باید پیوسته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: در همین ارتباطات با مردم است که فعالیت‌های اجتماعی، دینی، فرهنگی و آموزشی صورت می‌گیرد و همچنین امام جمعه باید همه جامعه را مثل هم ببیند و با آنها آمد و شد داشته باشد.

حجت الاسلام  غفوری ادامه داد: کسانی که متدین و انقلابی باشند در مسیر انقلاب و شهدا حرکت می کنند؛ فارغ از هر جناحی که باشند حتماً امام جمعه باید به آنها ارتباط قوی داشته باشد.

حجت الاسلام «احمد زارعی» امام جمعه جدید شهرستان اسلام آباد غرب نیز در اجتماع مردم این شهر با اشاره به وظایف امام جمعه بر اساس فرامین بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی گفت: ساده زیستی، حفظ اسلام و انقلابی بودن، تهذیب نفس، روشنگری، حالت پدری داشتن برای مردم و حفظ آرامش، نظر کردن با عطوفت به مردم و مسوولان و دوری از دخالت در انتخابات را از جمله شئون کاری ائمه جمعه بیان کرد.

حجت الاسلام زارعی با یادآوری اینکه رهبر معظم نیز به تاسی از بنیانگذار انقلاب بر این موضوعات مهم تاکید دارند؛ افزود: ارتباط با جوانان، نظارت بر ستاد نماز جمعه و تقویت آن و مقابله با شبهه پراکنی از دیگر موضوعاتی دانست که امام جمعه باید نسبت به آن ایفای نقش داشته باشد.

وی از مردم و مسوولان اسلام آباد غرب خواست با همکاری و همدلی برای عمران و آبادانی این شهرستان قدم بردارند.

در این مراسم از تلاش و خدمات چهارساله حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها