استاندار فارس:

برپایی میز خدمت سبب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود

«ایمانیه» با اشاره به اثرات مثبت میزهای خدمت گفت: این میز خدمت‌ها که بیشتر نیز در ابتدای صبح در ادارات دایر می‌شود رضایتمندی خوبی را به همراه داشته است.
کد خبر: ۶۹۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵ - 13September 2024

برپایی میز خدمت سبب افزایش رضایتمندی مردم می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس، عصر امروز جمعه 23 شهریور در حاشیه میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ابتدا با توجه به در پیش بودن کنگره ملی امیران، سرداران و 15 هزار شهید استان فارس اظهار داشت: از مردم و مسوولین می‌خواهم در برپایی هرچه باشکوه‌تر این رویداد که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد شهدا تدارک دیده شده همکاری کنند.

 استاندار فارس با اشاره به جایگاه رفیع شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان ما، ایثارگران، جانبازان و به ویژه شهدا و خانواده‌های آنها حق زیادی بر گردن ما دارند.

محمد هادی ایمانیه گفت: آرامش و امنیت امروز ما مرهون رشادت و شجاعت این عزیزان است و ما مدیران نیز به برکت خون این عزیزان خدمتگزاری می‌کنیم.

استاندار فارس در پایان با اشاره به اثرات خوب میزهای خدمت گفت: این میز خدمت‌ها که بیشتر نیز در ابتدای صبح در ادارات دایر می‌شود رضایتمندی خوبی را به همراه داشته و  بیشترین تقاضا در این میزخدمت‌ها مربوط به دو حوزه مسکن و اشتغال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار