مشاور مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

راهیان نور نسل جوان را با فرهنگ جبهه و سیره شهدا آشنا می کند

«بیدقان» گفت: نسل جوان و نوجوان امروزی جبهه و جنگ را ندیده است و لازم است با برگزاری اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور یافته و با فرهنگ جبهه ، ایثار ، مقاومت و شهادت و با  سیره شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.
کد خبر: ۶۹۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴ - 13September 2024

راهیان نور نسل جوان را با فرهنگجبهه و سیره شهدا آشنا می کندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد بیدقیان» مشاور مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در حاشیه بازدید کاروان راهیان نور فرزندان شاهد استان تهران در یادمان شهدای بازی دراز ضمن  یاد و خاطره شهدا، اظهارداشت: عملیات بازی دراز یکی از عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس است که رزمندگان سپاه اسلام با سختی و مشقت بسیار توانستند با ایثار و مقاومت و شجاعت و جانفشانی این ارتفاعات را از تسخیر دشمن درآورند و پیروزی در این عملیات نقش مهمی در پیروزیهای بعدی رزمندگان اسلام داشته است.

وی تصریح کرد: بازدید ما از مناطق عملیاتی غرب کشور معطوف به بانه و سقز بوده است و امسال برای اولین بار به غرب استان کرمانشاه آمدیم و از ارتفاعات سرافراز بازی دراز و سایر یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید کردیم .

مشاور مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اذعان داشت: نسل جوان و نوجوان امروزی جبهه و جنگ را ندیده است و لازم است با برگزاری اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور یافته و با فرهنگ جبهه ، ایثار ، مقاومت و شهادت و با  سیره شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

بیدقیان افزود: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک و مقدس شهداست و نسل جوان و نوجوان کشور با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و آشنایی با روزهای جنگ بیشتر قدر امنیت و آرامش امروز کشور را خواهند دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار