دیدار نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب با وزیر جهاد کشاورزی

دکتر ابراهیمی، نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب با دکتر نوری وزیر جهاد کشاورزی در خصوص رفع چالش‌ها و مسائل مربوط به کشاورزان استان مرکزی و کشور دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۹۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸ - 13September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، دکتر ابراهیمی، نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب با دکتر نوری وزیر جهاد کشاورزی در خصوص رفع چالش‌ها و مسائل مربوط به کشاورزان استان مرکزی و کشور دیدار و گفتگو کرد.

دیدار نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب با وزیر جهاد کشاورزیپرداخت مطالبات گندمکاران استان، کمک یارانه‌ای برای تأمین نیاز چاه‌های کشاورزی از طریق احداث مزارع خورشیدی، تسریع در مطالعات و اجرای شهرک‌های گلخانه‌ای در شهرستان‌های اراک، کمیجان و خنداب، تاکید بر افزایش سهم استان از منابع ملی بخش کشاورزی و... از جمله مواردی بود که در این دیدار مورد بحث قرار گرفت.

ابراهیمی در ادامه عنوان کرد: مطالبات کشاورزان استان مرکزی با جدیت دنبال خواهد شد. تدوین زنجیره ارزش محصولات زراعی، باغی، دامی و آبزی، حمایت و مساعدت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و وزارت جهاد در تکمیل مطالعات و اجرای فاز دوم کلان پروژه دالان سبز جنوبی اراک، تسریع در تأمین نهاده‌های کشاورزی و دامی با قیمت مناسب از برنامه های ما در حوزه کشاورزی استان می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار