در نماز جمعه امروز؛

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با مردم خداحافظی کرد

در نماز جمعه امروز نماینده ولی فقیه در استان زنجان با مردم خداحافظی کرد.
کد خبر: ۶۹۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹ - 13September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی»، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان به آغاز امامت امام زمان (عج) اشاره کرد و اظهار داشت: امامان میراث‌دار تفکر 124 هزار پیامبر هستند و پایان خوش تاریخ از وعده‌های همین پیامبران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به انتظار جهانیان برای پایان خوش تاریخ وعده‌داده‌شده توسط پیامبران اشاره و تصریح کرد: ظهور امام عصر همان تحقق عدل در جهان به شمار می‌شود.

وی به در پیش بودن سالروز یکی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قتل‌عام مردم بی‌گناه اشاره و تاکید کرد: در سال 1997 رژیم صهیونیستی در بین پناهندگان فلسطینی ساکن در اردن جنایات مخوفی را انجام داد که آن روز به جمعه سیاه مشهور شد.

آیت‌الله خاتمی به ترس و واهمه کشورهای دیگر از رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد: در این میان گویا سازمان‌های مدعی حقوق بشر هم نمی‌توانند در مقابل این کشور کاری از پیش ببرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بر لزوم ایجاد وحدت در بین مسلمانان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه دشمن به دنبال بهانه است باید با اتحاد بهانه را از دشمنان گرفت و اجازه تجاوزگری نداد.

وی برپایی نمازهای جمعه را از برکات نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: نمازجمعه در گوشه‌وکنار کشور به‌صورت باشکوهی در حال برگزاری است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه هر آغازی پایانی خواهد داشت، از مردم زنجان خداحافظی کرد و گفت: وظیفه مدنظر به شخص دیگری تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار