مردم اهواز در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند

جمعی از مردم انقلابی اهواز امروز همزمان با سراسر استان در محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و حمایت از زنان و کودکان غزه راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۶۹۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴ - 13September 2024

مردم اهواز در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، جمعی از مردم انقلابی اهواز امروز همزمان با سراسر استان در محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و حمایت از زنان و کودکان غزه راهپیمایی کردند.

اقشار مختلف مردم از زن و مرد، پیر و جوان با مشت‌های گره کرده در گرمای اهواز پس از اقامه نماز جمعه در مراسم «جمعه‌های خشم» مقابل مصلای امام خمینی(ره) تجمع و سپس به سمت چهار راه آبادان راهپیمایی کردند.

مردم انقلابی، متعهد و همیشه در صحنه شهر اهواز درحالی این راهپیمایی را طی می‌کردند که با سردادن شعارهای کوبنده ضد استکباری و ضد صهیونیستی، صحنه‌های باشکوهی از خشم و انزجار خود از استکبار جهانی و ظلم و ستم در غزه و فلسطین را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبری، پرچم فلسطین و کاغذ نوشته‌هایی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، همدردی خود را با مردم این کشور اعلام کردند.

جوانان انقلابی اهواز پرچم ایران اسلامی را در کنار پرچم فلسطین و حزب الله لبنان به اهتزاز درآوردند تا اتحاد و همبستگی مسلمانان در حمایت از مردم فلسطین را به رخ جهانیان بکشانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار