مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

مساجد باید به پایگاه‌های انس با قرآن تبدیل شود

حجت‌الاسلام «نعیمی» با اشاره به اهمیت ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی، گفت: انس با قرآن اسباب سربلندی جامعه است و مساجد باید به پایگاه‌های انس با قرآن تبدیل شود.
کد خبر: ۶۹۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵ - 14September 2024

مساجد باید به پایگاه های انس با قرآن تبدیل شود به گزارش دفاع‌پرس از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد نعیمی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در آیین افتتاحیه اولین دوره تربیت مربیان روخوانی قرآن کریم، اظهار داشت: گام نخست انس با قرآن فراگیری و دعوت به تلاوت قرآن است که این مسأله باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت تربیت مربیان قرآنی و ضمن تشکر از فعالیت‌های دارالقرآن بسیج سپاه استان البرز در ترویج فرهنگ قرآنی، افزود: مساجد باید به پایگاه‌های انس با قرآن تبدیل و در این زمینه یک برنامه ریزی جامع می‌تواند، بستر ساز یک تحول بزرگ قرآنی در سطح جامعه شود.

حجت الاسلام نعیمی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حداقل باید از ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور بهره‌مند باشیم، تصریح کرد: استان البرز از حدود ۵ درصد جمعیت کشور بهره می‌برد و ما باید دست کم زمینه تحقق تربیت حافظان قرآنی به میزان ۵ درصد از ده میلیون نفری که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن اشاره دارد را فراهم آوریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با تاکید بر جدیت و برنامه ریزی جامع در ترویج فرهنگ قرآنی، خاطرنشان کرد: تشکیل کانون‌های قرآنی در مساجد، برگزاری مسابقات قرآنی و تبیین داستان‌های قرآنی برای کودکان و نوجوانان از مسائلی است که می‌تواند در ترویج فرهنگ قرآنی و تبدیل مساجد به پایگاه‌های ترویج قرآن کریم بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار