امام جمعه بیله‌سوار:

ایجاد کد اقتصادی کشاورزی برای مغان در دستور کار باشد

حجت الاسلام «عزیزی»گفت: نماینده مردم مغان ایجاد کد اقتصادی به عنوان منطقه ویژه مغان برای کشاورزی را در اولویت کار خود قرار دهد.
کد خبر: ۶۹۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷ - 14September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل،حجت الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه شهرستان بیله‌سواردر خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه این شهر مرزی گفت: بر اساس کد اختصاصی برای بودجه منطقه مغان مثل استان‌های دیگر نظیر کرمانشاه و دیگر استان‌ها، اعتبارات منطقه مغان مستقیماً از طریق سازمان برنامه و بودجه اختصاص یابد و این در گشایش و برنامه‌ ریزی و توسعه کشاورزی مغان تأثیر شگرفی خواهد گذاشت که این همت مجمع نمایندگان استان را می‌طلبد.

ایجاد کد اقتصادی کشاورزی برای مغان در دستور کار باشد

حجت‌الاسلام عزیزی بیان کرد: نماینده مردم منطقه مغان این موضوع را در تریبون مجلس شورای اسلامی از مسؤولین کشوری مطالبه کند تا کد اختصاصی برای مغان در ردیف برنامه و بودجه قرار بگیرد و با سرفصل اختصاصی مغان بودجه کشاورزی منطقه مغان احیا شود و بتواند مسیر توسعه در حوزه کشاورزی مغان طی کند.

وی از حضور با برکت استاندار انقلابی و جهادی استان در شهرستان بیله‌سوار و آغاز پروژه ۱۰ ساله منطقه آزاد تجاری استان اردبیل به مرکزیت بیله سوار تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: موضوع منطقه آزاد تجاری استان اردبیل بزرگترین هدیه و نعمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به مردم عزیز محروم و مظلوم این شهر مرزی بود و اقدام انقلابی و جهادی استاندار در راستای پایان دادن به مسئله منطقه آزاد تجاری استان اردبیل به مرکزیت بیله سوار مصداق بارز عمل به قانون و عدالت محوری و مردم داری بود.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار خواستار پیگیری مسؤولین تلاشگر و جهادی منطقه آزاد تجاری استان اردبیل شد تا منطقه آزاد تجاری استان به مرحله اجرایی درآید و دعوت از سرمایه‌گذاران در نزدیک‌ ترین زمان ممکن به تحقق بپیوندد.

حجت الاسلام عزیزی منطقه آزاد تجاری استان را یک پروژه ملی دانست و تصریح کرد: به حول و قوه الهی و با تدابیر مسؤولان، همه اهالی استان از مواهب این پروژه عظیم ملی بهره مند خواهند شد و مثل یک چشمه جوشان، مظهر رحمت و اتحاد و همدلی خواهد بود.

وی در ادامه اکتشاف و احداث پروژه نفت منطقه مغان را به فال نیک گرفت و این پروژه‌ها را در راستای توسعه مغان از پروژه‌های مهم و مورد پیگیری استاندار دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار