دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه:

یکی از راه‌های حفظ جوانان و نوجوانان آشنایی آن‌ها با فرهنگ شهید و شهادت است

حجت‌الاسلام «احمدی» گفت: یکی از راه‌های حفظ جوانان و نوجوانان آشنایی آن‌ها با فرهنگ شهید و شهادت است و برگزاری کنگره شهدا یک حرکت عظیم فرهنگی برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با کفر و استکبار است.
کد خبر: ۶۹۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲ - 14September 2024

یکی از راه‌های حفظ جوانان و نوجوانان آشنایی آن‌ها با فرهنگ شهید و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «مسعود احمدی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای جوانان به منظور خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان تبیین شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه افزود: امروزه دشمن در فضای مجازی با تمام ابزار تلاش می‌کند تا استقلال، آزادی و ایمان را از جامعه بگیرد و فرزندان ما را اسیر کند.

وی گفت: یکی از راه‌های حفظ جوانان و نوجوانان آشنایی آن‌ها با فرهنگ شهید و شهادت است و برگزاری کنگره شهدا یک حرکت عظیم فرهنگی برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با کفر و استکبار است.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: برپایی کنگره‌های شهدا در واقع حرکتی در راستای تحقق جهاد تبیین است که در برگزاری آنها باید زبان هنر را مورد توجه قرار داد.

وی با اشاره به اینکه شهدا با خدا معامله کرده و مهم‌ترین سرمایه خود یعنی جانشان را در راه خدا دادند، افزود: قدم برداشتن برای بزرگداشت نام و یاد شهدا باید از اعماق دل و خارج از محدودیت‌های سازمانی باشد و قدم‌گذاری در این راه همراه با عهد و پیمان با خود شهدا است.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: معجزات بسیاری از شهدا دیده شده و به ثبت رسیده است و خواهید دید اگر خالصانه در راه بزرگداشت یاد و نام شهدا قدم برداریم چگونه خود این شهدا دستمان را خواهند گرفت و به کارمان اثربخشی خواهند داد.

وی گفت: همه در قبال شهدا وظایفی داریم و برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها نیز بخشی از این وظایف است لذا کار برای شهدا اجر و پاداش اخروی را به همراه خواهد داشت و هر کسی می‌تواند برای برگزاری کنگره مثمر ثمر باشد باید پای کار بیاید و قطعاً خداوند متعال و شهدا اجر آنها را خواهند داد.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه کنگره شهدا یک عمل معروف است، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب بزرگداشت شهدا تداوم راه را برای نسل‌های جدید تضمین می‌کند.

وی تأکید کرد: در بیان زندگی‌نامه‌ شهیدان استان کرمانشاه باید جهادگونه سعی کنیم خصوصیات زندگی، سبک زندگی و چگونگی مشی زندگی شهدا را تبیین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار