فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

حمايت از پليس در واقع حمايت از اقتدار و امنيت جامعه است

سردار «حاجیان» گفت: حمایت از پلیس در واقع حمایت از اقتدار و امنیت جامعه است که امیدوارم بیش‌تر از قبل در دستور کار نمایندگان ملت قرار گیرد.
کد خبر: ۶۹۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ - 14September 2024
حمايت از پليس در واقع حمايت از اقتدار و امنيت جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در دیدار با نمایندگان شهرستان‌های شرقی و منطقه اورامانات استان در مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار پلیس کرمانشاه برخورد با پدیده سرقت به عنوان یکی از عوامل ناامن کننده فضای جامعه بوده است.
 
وی ادامه داد: در اردیبهشت سال گذشته سرقت‌ها در استان ۱۴ درصد افزایش داشت، اما با اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های عملیاتی، روند سرقت در استان با کاهش سه درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ روبرو شد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی یکسال اخیر نیز پدیده سرقت در استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش داشته است.
 
سردار حاجیان تصریح کرد: خوشبختانه با مجموعه اقدامات انجام شده توانستیم احساس امنیت را در استان بالا ببریم، به‌گونه‌ای که در افکارسنجی‌های صورت گرفته این احساس امنیت ۱۰ نمره رشد داشته است، موضوعی که تلاش می‌کنیم با برخورد قاطعانه با مجرمان آن را تداوم ببخشیم.
 
وی با بیان اینکه پلیس کرمانشاه از خرداد سال گذشته برنامه‌ها و اقدامات ابتکاری زیادی را آغاز کرده که مورد توجه فرمانده کل فراجا نیز قرار گرفته، گفت: اجرای طرح هر کلانتری یک شهر و تجهیز آنها به وسایل الکترونیکی هوشمند در کنار راه‌اندازی شهرک ترافیکی به منظور ارائه آموزش به کودکان و دانش آموزان از جمله آنهاست.
 
سردار حاجیان با قدردانی از حمایت‌های مجمع نمایندگان استان از برنامه‌های فراجا، متذکر شد: حمایت از پلیس در واقع حمایت از اقتدار و امنیت جامعه است که امیدوارم بیش‌تر از قبل در دستور کار نمایندگان ملت قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار