مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان اولویت ما در حوزه مهندسی است

سردار مرادحاجتی گفت: وجود ده‌ها یادمان دفاع مقدس، صدها یادمان شهید گمنام، چندین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کار در این حوزه را سخت ولی ارزشمند می‌کند.
کد خبر: ۶۹۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹ - 14September 2024

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان اولویت ما در حوزه مهندسی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه‌ای و با صدور حکمی «حمیدرضا خواجه نصیر» را به عنوان سرپرست امور مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان منصوب کرد.

وی در این جلسه به تشریح وظایف سنگین و مهم حوزه مهندسی دفاع مقدس در استان پرداخت و اظهار داشت: وجود ده‌ها یادمان دفاع مقدس، صدها یادمان شهید گمنام، چندین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کار در این حوزه را سخت ولی ارزشمند می‌کند.

این مسئول افزود: در حال حاضر اولویت ما مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز است که باید به سمت افتتاح فاز اول آن برویم چون این پروژه مطالبه عمومی مردم خوزستان است.

سردار مرادحاجتی گفت: همه باید به تیم مهندسی حوزه دفاع مقدس کمک کنیم که بتوانند ضمن حفظ و نگهداری ابنیه موجود نسبت به احداث فضاهای نوین با معماری های فاخر اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار