مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان:

فعالیت‌های رسانه‌ای صدا و سیما باعث ثبات و آرامش در سیستان و بلوچستان شده است

سردار «جعفری» گفت: آرامش و مدیریت افکار عمومی و رضایتمندی در استان سیستان و بلوچستان همه مرهون زحمات و کار جهادی در حوزه صدا و سیما است.
کد خبر: ۶۹۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵ - 14September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در نشستی با علیرضا کیخا مدیرکل صدا و سیمای استان، گفت: آرامش و مدیریت افکار عمومی و رضایتمندی در استان همه مرهون زحمات و کار جهادی در حوزه صدا و سیما است.

وی عنوان کرد: فعالیت‌های رسانه‌ای صدا و سیما باعث ثبات و آرامش شده است و نگذاشته معاندین بتوانند باعث اختلاف بین مذاهب شوند.

سردار جعفری ضمن بیان اینکه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه دستگاه‌های در استان است تا بتوان آنچنان که باید حق مطلب را در خصوص شهدا ادا شود، ابراز داشت: دفاع مقدس عامل وحدت است و نیاز به جریان ساز فرهنگی و رویداد سازی است تا بتوان پیام شهدا را به نسل جوان منتقل کرد.

علیرضا کیخا مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان ضمن بیان اینکه، شهدای استان در همه صحنه‌های دفاع مقدس خوش درخشیدند، گفت: در استان سیستان و بلوچستان مقاومت و دفاع از امنیت و آرامش کشور همچنان پابرجاست و سالانه تعداد زیادی شهید در راه امنیت تقدیم انقلاب می‌شوند و این شهدا هستند که با خون خود این مسیر را آبیاری می‌کنند.

کیخا افزود: مسئله جهاد و شهادت هویت اصلی انقلاب اسلامی است و با همه اقشار ملت مرتبط است و نمی‌توان به قبیله خاصی نسبت داد.

وی متذکر شد: صدا و سیما با توجه نقش محوری در این زمینه با تمام توان آمادگی دارد تا با زبان هنر و فرهنگ، این گنجینه را حفظ و ترویج دهد.

فعالیت‌های رسانه‌ای صدا و سیما باعث ثبات و آرامش در استان شده است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار