مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

صداوسیما با زبان هنر و فرهنگ می‌تواند گنجینه دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهد

سردار «خوشبخت» گغت: صدا و سیما می‌تواند با تمام توان و با زبان هنر و فرهنگ، گنجینه دفاع مقدس را حفظ و به نسل جوان جامعه ترویج و انتقال دهد.
کد خبر: ۶۹۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳ - 14September 2024

صداوسیما با زبان هنر و فرهنگ می تواند گنجینه دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در نشستی با «سید صداقت الله موسوی» مدیرکل صدا و سیمای استان، اظهار داشت: اقدامات هنرمندانه برنامه سازان صداوسیما در تبلور ارزش‌های کشور شایسته تقدیر است و صداوسیما در خط مقدم جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است. 

سردار خوشبخت گفت: دفاع مقدس عامل وحدت است و نیاز به جریان ساز فرهنگی و رویداد سازی دارد تا بتوان پیام شهدا را به نسل جوان منتقل کرد و صدا و سیما با توجه به نقشی که در این زمینه دارد می‌تواند با تمام  توان و با زبان هنر و فرهنگ، این گنجینه دفاع مقدس را حفظ و به نسل جوان جامعه ترویج دهد.

وی با تاکید بر اینکه در راستای اجرای برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار شهادت و مقاومت در طول سال همکاری‌های بیشتری هر دو نهاد خواهند داشت، گفت: در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس و همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در مهرماه مستلزم همکاری بیش از پیش صداوسیمای استان با این اداره‌کل هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه عنوان کرد: صدا و سیما به نوعی یک حفظ آثار دفاع مقدس است و قدردان این زحمات هستیم. صداوسیمای استان بدون هیچ چشم‌داشتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره همکاری کرده است.

این مسئول با بیان اینکه حوزه ترویج و نشر نیازمند کار قرارگاهی است و صداوسیما در این زمینه نقش محوری دارد استمرار کارهای فرهنگی از جمله کار برای شهدا را زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان دانست و متذکر شد: این قرارگاه با محوریت صداوسیما و با حضور اعضاء تشکیل شود تا هم افزایی لازم توسط دستگاه های متولی در حوزه ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس انجام شود.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار