جلسه هماهنگی افتتاح فاز نخست موزه دفاع مقدس قزوین برگزار شد

جلسه هماهنگی افتتاح فاز نخست موزه دفاع مقدس و مقاومت استان قزوین در هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱ - 14September 2024

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین با حضور سردار «عبدالله عراقی» از فرماندهان دفاع مقدس، «سالار ولایتمدار (آبنوش)» و «فاطمه محمدبیگی» نمایندگان قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، «عباس بیگدلی» نماینده تاکستان در مجلس، «رحمانی» مدیر منطقه نمونه گردشگری فدک، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل و سرهنگ پاسدار «علی کردی» جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارش‌های دفاع مقدس استان قزوین، سرهنگ «محسن کریمی» مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و جمعی از مدیران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس جلسه هماهنگی افتتاح فاز نخست موزه دفاع مقدس و مقاومت استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه درباره آخرین روند ساخت و تکمیل موزه دفاع مقدس و مقاومت استان بحث و گفتگو شد و مقرر گردید تا همه دستگاه‌ها برای افتتاح فاز نخست موزه در هفته دفاع مقدس با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین همکاری داشته باشند.

همچنین مجمع نمایندگان استان برای رایزنی به منظور ایجاد ردیف بودجه ویژه برای موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین در مجلس قول مساعد دادند.

در این جلسه همچنین؛ به نقش مهم رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های این عزیزان در استحکام انقلاب اسلامی اشاره گردید و حمایت از توسعه مجموعه هایی مانند موزه دفاع مقدس و مقاومت استان قزوین در راستای قدردانی از تلاش ها و خودگذشتگی این بزرگواران دانسته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار