مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه:

جهاد تبیین امروز کلیدی‌ترین موضوع برای پیروزی در میدان جنگ و نبرد است

«موسوی» گفت: جهاد تبیین امروز کلیدی‌ترین موضوع برای پیروزی در میدان جنگ و نبرد است و چون ما با جریان تحریف مواجه هستیم، وظیفه ما در جنگ تحریف، ساختن روایت، کنترل روایت، تثبیت روایت، مرزبانی از روایت‌هایی است که تا الان انجام شده و حراست از این‌ها و به دست گرفتن روایت درست و مستند و معتبر شرط پیروزی در این میدان است.
کد خبر: ۶۹۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹ - 14September 2024

جهاد تبیین امروز کلیدی‌ترین موضوع برای پیروزی در میدان جنگ و نبرد استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سید صداقت الله موسوی» مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه امروز در دیدار سردار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: آنچنان که باید حق مطلب در خصوص شهدا ادا نشده است و نیاز به حرکت های جریان ساز فرهنگی و رویدادسازی است تا با کارهای تاثیرگذار و جذاب بتوان پیام شهدا را منتقل و ما باید با زبان هنر که امروزه اثر آن از راه‌های دیگر بیشتر است و می‌تواند روی مخاطب اثرگذار باشد این ارزش‌ها را به نسل حاضر و  آینده انتقال دهیم.

موسوی گفت: در حوزه دفاع مقدس سوژه‌های نابی وجود دارند که با پرداختن و معرفی این سوژه‌ها به جامعه، می‌توانیم رشادت‌ها و دلاورمردی‌های دوران دفاع مقدس را تبیین کنیم.
 
مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه ادامه داد: دشمنان سعی می‌کنند با قهرمان سازی خود را در در جهان مطرح کنند در صورتی که ما قهرمانان و گنجینه‌های ارزشمندی داریم که هویت ما هستند. نباید اجازه دهیم که به دست فراموشی سپرده شوند.
 
موسوی با بیان اینکه جریان تحریف پایان ندارد، افزود: جهاد تبیین امروز کلیدی‌ترین موضوع برای پیروزی در میدان جنگ و نبرد است و چون ما با جریان تحریف مواجه هستیم، وظیفه ما در جنگ تحریف، ساختن روایت، کنترل روایت، تثبیت روایت، مرزبانی از روایت‌هایی است که تا الان انجام شده و حراست از این‌ها و به دست گرفتن روایت درست و مستند و معتبر شرط پیروزی در این میدان است.

موسوی به برگزاری اولین کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در مهر ماه اشاره و بر آمادگی صداوسیمای کرمانشاه برای نقش آفرینی در این کنگره ملی تاکید کرد.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار