تکریم ۷۰ خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان بوئین‌زهرا

مدیرکل و معاونان بنیاد استان قزوین در شهرستان بوئین‌زهرا حضور یافته و با اجرای طرح سپاس با ۷۰ خانواده شاهد و ایثارگر این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۶۹۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲ - 14September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در ادامه اجرای طرح سفر‌های شهرستانی، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، معاونان و روسای ادارات ستادی جهت پیگیری امور در بنیاد شهرستان بوئین‌زهرا حاضر شدند.

تکریم ۷۰ خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان بوئین‌زهرا

در بدو ورود به شهرستان بوئین‌زهرا، مدیرکل و معاونان ستادی در جلسه شورای اداری بنیاد این شهرستان شرکت کرده و ضمن پیگیری امور اداری، مسایل و مشکلات این بنیاد را بررسی کردند.

در ابتدای این جلسه علی‌اکبر طریقی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این بنیاد، به بیان مسایل و مشکلات موجود پرداخت.

در ادامه این سفر، مسئولان فوق همراه با رئیس و کارکنان بنیاد شهرستان بوئین‌زهرا به‌منظور تکریم و تجلیل، با ۶۶ جانباز و چهار خانواده شهید دیدار کردند.

این دیدار‌ها در قالب اجرای طرح سپاس (مراجعه خادم به مخدوم) با تشکیل ۱۰ گروه، از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر صورت گرفت و مسئولان حاضر به مشکلات آنها رسیدگی کردند.

در پایان این سفر یک روزه، مدیرکل بنیاد استان قزوین با حضور در منازل موسی باصره و مختار میرزاحسینی از کارکنان بازنشسته بنیاد، با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار