رضایی: وزارت اطلاعات مقابل تمام شبکه‌های اطلاعاتی استکبار جهانی ایستاده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکل امروز ما با رژیم صهیونیستی تروریسم صنعتی است، به‌گونه‌ای که تمام شبکه‌های اطلاعاتی استکبار جهانی با رژیم صهیونیستی در یک شبکه جهانی به یکدیگر متصل هستند و در مقابل آنان وزارت اطلاعات ایران ایستاده است و نیروهای اطلاعاتی ما با تمام توان در حال مقابله با آنان هستند.
کد خبر: ۶۹۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱ - 14September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، مراسم چهلمین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات و یادواره ۲۸۱ شهید جامعه اطلاعاتی خوزستان امروز در اهواز با حضور خانواده معزز شهدا، وزیر اطلاعات، «محسن رضایی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و تعدادی از شخصیت‌ها، مدیران استان و بزرگان اقوام در اهواز برگزار شد.

وزارت اطلاعات مقابل تمام شبکه‌های اطلاعاتی استکبار جهانی ایستاده است

در این مراسم «محسن رضایی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه اطلاعاتی کشور، به جایگاه ویژه این شهدا در مسیر رسیدن به امنیت و آرامش امروز کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: وزارت اطلاعات بر پایه ایثار و فداکاری شکل گرفته و حقیقتاً امروز آرامش و امنیتی که در کشور ما است دستاورد حضور سربازان گمنامی است، که گمنام از خود و خانواده خود می‌گذرند و با رشادت‌هایشان از مردم کشورمان دفاع می‌کنند.

وی افزود: مشکل امروز ما با رژیم صهیونیستی تروریسم صنعتی است، به‌گونه‌ای که تمام شبکه‌های اطلاعاتی استکبار جهانی با رژیم صهیونیستی در یک شبکه جهانی به یکدیگر متصل هستند و در مقابل آنان وزارت اطلاعات ایران ایستاده است و نیروهای اطلاعاتی ما با تمام توان در حال مقابله با آنان هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به عملیات انتقام ترور «اسماعیل هنیه» گفت: نیروهای ما در کمین هستند و طرف مقابل در سنگر خود قرار گرفته و یک لحظه و یک روزی این گلوله شلیک خواهد شد. شجاعت و اقتدار ما باید همراه با تدبیر باشد و همینگونه هم خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار