به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳ - 14September 2024

بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «میثم پاریزی» مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به همت طالبی دبیر بزرگداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس این اداره کل و با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بیش از ۱۰۰ برنامه را پیش بینی کرده است.

وی افزود: این برنامه‌ها را در قالب دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی، همایش‌های کوهپیمایی، دوچرخه سواری و زورخانه‌ای در سراسر استان پیش‌بینی کرده ایم.
 
پاریزی با اعلام اینکه این برنامه‌ها در شهر کرمان به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان انجام می‌شوند، تصریح کرد: با همکاری تربیت بدنی سپاه و بسیج ورزشکاران استان کرمان، هیئات ورزش های همگانی، دو و میدانی و زورخانه‌ای ۵ مهر دوی عمومی نیرو‌های مسلح از میدان شهدا تا گلزار شهدای برگزار می‌شود که در پایان این برنامه نیز گلباران گلزار شهدا را در برنامه داریم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: برای نخستین بار از فرماندهان نظامی و انتظامی که ورزشکار هستند، نیز تجلیل می‌شود.
 
پاریزی افزود: ۶ مهرماه هم در قالب یک جشنواره بزرگ، همایش پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی به همراه آیین جشنی در محل پارک پردیسان قائم برگزار می‌شود.
 
وی تصریح کرد: همچنین برای اولین بار بر مرقد مطهر سردار حاج یونس زنگی آبادی که از ورزشکاران زورخانه‌ای است، ورزش زورخانه‌ای برگزار می‌شود.
 
پاریزی بیان داشت: همچنین طی این این هفته، اردوی راهیان پیشرفت در سراسر استان پیش بینی شده است.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان به برنامه ریزی برنامه‌های ویژه‌ بانوان در این ایام اشاره کرد و متذکر شد: در ۱۰ شهرستان استان، ورزش صبحگاهی ویژه بانوان برگزار می‌شود که در شهر کرمان دو ورزش صبحگاهی در دو پارک بانوان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار