برگزاری نشست هماهنگی همایش خط مقدمی‌ها در دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

نشست هماهنگی همایش خط مقدمی‌ها در هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴ - 14September 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هماهنگی همایش خط مقدمی‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس، با حضور سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و «محمد پاراد» مدیرکل تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، به تبیین دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: امروز تاکید مقام معظم رهبری بر تبیین دفاع مقدس است لذا در برگزاری مراسم و یادواره‌ها به این مهم پرداخته شود.
 
سرهنگ خواست خدایی با تاکید بر اینکه همه اقشار در دوران دفاع مقدس نقش داشتند، افزود: همه کسانی که در جنگ تحمیلی نقش آفرینی کردند حرمت دارند و نباید اجازه دهیم به دست فراموشی سپرده شوند.
 
نشست هماهنگی همایش خط مقدمی‌ها در دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تحت عنوان جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز در استان برگزار و از ۵ هزار پیشکسوت و کسانی که در حوزه دفاع مقدس نقش داشتند، تجلیل خواهد شد.
 
سرهنگ خواست خدایی خاطر نشان کرد: در سرکشی از خانواده‌های معظم رزمندگان و جانبازان دغدغه این بزرگواران درمان و اشتغال فرزندان است که ما مسئولان باید تمام تلاش خود در جهت رفع نیاز‌های آنان را به کار گیریم.
 
محمد پاراد مدیرکل تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست آرامش و امنیت امروز جامعه، مرهون رشادت و از خودگذشتگی نیرو‌های مسلح است و باید آن گونه که شایسته است به این عزیزان خدمت کنیم.
 
پاراد با تاکید بر اینکه هدف این سازمان خدمت رسانی به مجموعه نیرو‌های مسلح است، عنوان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش خط مقدمی‌ها جهت تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان به همت این اداره‌کل برگزار می‌شود.
 
در این نشست هر یک از اعضا نظرات خود در جهت اجرای هر چه بهتر این همایش را بیان کردند.
 
در پایان این نشست، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح تقدیر از زحمات «محمد پاراد» مدیرکل تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.
 
نشست هماهنگی همایش خط مقدمی‌ها در دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار