فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد؛

برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اسدآباد

سرهنگ «الیاسی» از برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه مختلف به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سطح پایگاه‌های مقاومت شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲ - 14September 2024

برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اسدآبادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «امیدعلی الیاسی» فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد امروز (شنبه) جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس، اظهار داشت: باید ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شده و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها نهادینه شود.

وی افزود: باید تلاش شود تا پیام‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های امروز انتقال دهیم چرا که با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس می‌توانیم زمینه ساز ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جدید باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد با اشاره به برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه مختلف به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سطح پایگاه‌های مقاومت این شهرستان، گفت: رونمایی از کتاب شهید خزایی در هفته دفاع مقدس در شهرستان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور اخلاص و رشادت‌های رزمندگان و نماد مقاومت، غیرت و اقتدار ملت غیور ایران است، متذکر شد: پاسداشت خون شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها و همچنین ارج نهادن به جانفشانی جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که امروز بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها