مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

هفته دفاع مقدس فرصت بی‌نظیری برای نسل جوان است

سرهنگ کریمی گفت: از آنجا که رویکرد اصلی برنامه‌های ما یک رویکرد تبیینی است بنابراین به نسل جوان و نوجوان نگاهی ویژه در برنامه‌ها داشته ایم.
کد خبر: ۶۹۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹ - 14September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار  و نشر ارزش های‌ دفاع مقدس استان مرکزی طی سخنانی در خصوص هفته دفاع‌مقدس اظهار داشت: از آنجا که رویکرد اصلی برنامه‌های ما یک رویکرد تبیینی است بنابراین به نسل جوان و نوجوان نگاهی ویژه در برنامه‌ها داشته ایم، هفته دفاع مقدس فرصت بی‌نظیری برای نسل جوان است.

هفته دفاع مقدس فرصت بی‌نظیری برای نسل جوان استوی گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی دستگاه های اجرایی استان یکی از مهمترین انتظارات است و می طلبد دستگاه ها و ادارات استان نسبت به تولید و انتشار محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و دفاع مقدس تلاش قابل توجهی داشته باشند.

سرهنگ کریمی افزود: امسال تجلیل از همسران، مادران شهدا یک موضوع مهم است که تقدیر از همسران ایثارگران، رزمندگان و شهدای استان مرکزی در دستورکار قرار دارد.

وی در پایان صحبت های خود یادآورشد: آیین تجلیل و تکریم از خانواده‌های ایثارگر، رژه نیروهای مسلح و صبگاه مشترک نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه، اجرای برنامه عهد سربازی در جمکران، عطر افشانی و نثار گل بر مزار شهدا و یادمان شهدای گمنام، دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران، صدور بیانیه از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها