جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان تفرش

جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ریاست اتابکی فرماندار و با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری تفرش برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹ - 14September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ریاست اتابکی فرماندار و با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری تفرش برگزار شد.

جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان تفرشاتابکی فرماندار و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این جلسه گفت: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، فرهنگ ایثار و شهادت بعنوان فرهنگی ارزشی نهادینه کردند.

سرهنگ هاشمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیز با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و وظیفه همه مدیران و دستگاه ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحلیل از مقام شامخ شهداست.

وی افزود: امنیت و آسایش امروزمان را مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم و یکی دیگر از عبرت های دفاع مقدس مقاومت است و آنچیزی که ما را در این چهل سال پیش برد، تفکر مقاومت و ایستادگی بر روی ارزش هاست.

در این جلسه مقرر شد مسئولین ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان نسبت به فعال سازی کمیته ها، برگزاری جلسات با محوریت برنامه های پیشنهادی ذکر شده در جلسه (تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا، زنگ مقاومت و ایثار در مدارس، برگزاری یادواره شهدا، مراسم شب شعر، مسابقات ورزشی، حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه، نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس تجلیل از مادران شهدا و ایثارگران، نکوداشت فرماندهان دفاع مقدس، افتتاح پروژه های عمرانی و... اقدام نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها