معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه:

جمهوری اسلامی ایران با هوشمندی در تحولات منطقه عمل می‌کند

سرهنگ «اکبرزاده» گفت: نقش محوری و راهبردی جمهوری اسلامی در ۲۰ سال اخیر در منطقه شرق آسیا محاسبات دشمنان را بهم ریخت.
کد خبر: ۶۹۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱ - 14September 2024

جمهوری اسلامی ایران با هوشمندی در تحولات منطقه عمل می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد اکبرزاده» معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع کارکنان سپاه ساری با اشاره به اینکه استکبار برای حفظ قدرت و نفوذ خود در منطقه ساکت نمی‌نشیند، اظهار داشت: جنگ افروزی، تجهیز کشور‌های دست نشانده عربی، دامن زدن به اختلافات قومی قبیله‌ای، حمایت از طرح‌های ضدامنیت ملی، تحریم‌های اقتصادی، ایجاد و حمایت از تنش‌های مرزی، حمایت از اغتشاشات داخلی مجموعه‌ای از اقدامات خبیثانه دشمن در برابر ایران اسلامی است.

وی افزود: باید تمام اختلاف نظرها، تخریب چهره‌ها و نامزد‌های انتخاباتی بعد از پایان انتخابات جمع شود و همه مسئولان و مردم در مسیر پیشرفت کشور همدست و همیار هم باشند چرا که طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی موفقیت دولت موفقیت همه ما است.

اکبرزاده در ادامه به ترور شهید هنیئه در تهران اشاره کرد و اذعان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی می‌توانست هنیئه را در ترکیه یا در قطر ترور کند، اما این کار را در تهران انجام داد تا ما را به بازی که خودش طراحی کرده وارد کند، اما جمهوری اسلامی هوشمندانه عمل می‌کند و با در نظر گرفتن همه جوانب پاسخ قطعی را در زمان و مکان مناسب خواهد داد.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه ادامه داد: هیچکس از جنگ استقبال نمی‌کند، اما ما همیشه برای دفاع و پاسخ به تهدیدات دشمن آماده ایم.

این کارشناس در پایان بهبود معیشت مردم و اقتصاد کشور را از اولویت‌های دولت بیان و خاطر نشان کرد: نقش محوری و راهبردی جمهوری اسلامی در ۲۰ سال اخیر در منطقه شرق آسیا محاسبات دشمنان را بهم ریخت و این تبدیل به یک چالش جدی برای دشمنان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها