استاندار زنجان:

عملیاتی‌شدن طرح‌های توسعه‌ای فاضلاب زمان‌بر است

«افشارچی» با بیان اینکه بازچرخانی آب فاضلاب و در اختیار صنعت قراردادن این آب از برنامه‌های توسعه‌ای است، گفت: عملیاتی‌شدن طرح‌های توسعه‌ای فاضلاب زمان‌بر است.
کد خبر: ۶۹۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲ - 14September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن افشارچی» امروز در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عمليات اجرايی احداث سازه آشغال‌گير و کانال انتقال پساب شهری ورودی به زنجانرود که در جنب پل تاريخی سید محمد برگزار شد، این پروژه را از نمادهای توسعه شهر زنجان دانست و اظهار داشت: در حال حاضر حجم زیادی از پروژه‌های مربوط به کنترل فاضلاب شهری در دست اجرا است که نمونه آن در خیابان شهدا تا کوچه مشکی است.

استاندار زنجان بازچرخانی آب فاضلاب و در اختیار صنعت قراردادن این آب را از برنامه‌های توسعه‌ای اعلام و تصریح کرد: عملیاتی‌شدن طرح‌های توسعه‌ای فاضلاب زمان‌بر است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری زنجان در اجرای طرح کنترل فاضلاب به کمک استان آمده است، ادامه داد: این طرح با نگاه ایجاد تفرجگاه برای مردم شهر زنجان عملیاتی می‌شود.

افشارچی با بیان اینکه تکه‌ای از تفرجگاه قبلا در رودخانه زنجانرود عملیاتی شده است، افزود: تکمیل عملیات ایجاد تفرجگاه در حریم رودخانه در کنار سایر تفرجگاه‌ها به سالم‌سازی این محیط کمک خواهد کرد.

استاندار زنجان با تاکید بر ادامه همکاری بین مدیریت شهری با مسئولان استانی گفت: نتیجه این همکاری در آینده دیده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها