برگزاری دوره کشوری روایتگری دفاع مقدس اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران استان سمنان

اختتامیه دوره کشوری روایتگری دفاع مقدس اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹ - 15September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، اختتامیه دوره کشوری روایتگری دفاع مقدس اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران استان به همت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه قائم آل محمد(عج) استان و همکاری حوزه علمیه خواهران استان و موسسه سیره شهدای کشور‌ طی دو روز برگزار شد.

در اختتامیه این دوره «معصومه کمشی کمر» معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان سمنان در تشریح اهداف این دوره آموزشی اظهار داشت: گسترش و ترویج گفتمان فرهنگ جهاد و شهادت، آشنایی با روایتگری فرهنگ جهادت و شهادت، تبیین ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت در قالب روایتگری، آشنایی با سیره فردی، اجتماعی و تمدنی شهدا به عنوان الگوهای برتر جامعه، آمادگی و گزینش جهت شرکت در دوره متوسطه و پیشرفته روایتگری، تقویت مهارتهای روشی طلاب و مبلغین با برگزاری کارگاه های روایتگری و کشف و شناخت راویان مستعد به منظور شبکه سازی از رویکردهای مهم این ادوار است. 

کمشی کمر ادامه داد: محورهای اصلی آموزشی در این دوره ها، آموزش در دو محور محتوایی (اعم از مبانی، تاریخ و معارف) و روشی (اعم از شیوه ها، فنون و مهارت ها و کارگاه های اجرا) می باشد.

معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان خاطر نشان کرد: تاریخ دوره در منطقه شرق استان(شاهرود ،بسطام و دامغان) ۱۷ و ۱۸ شهریور و تاریخ دوره در منطقه غرب استان (گرمسار، سرخه، ایوانکی، سمنان و مهدیشهر) ۲۰ و ۲۱ شهریور برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار