سردار گودرزی: خون شهدا ضامن امنیت این مرز و بوم است

فرمانده مرزبانی انتظامی در دیدار با خانواد شهید «فرشید میریان» در شهرستان نورآباد دلفان، گفت: خون شهدا ضامن امنیت این مرزو بوم است و ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا آخرین نفسمان به این آرمان‌ها و اصول پایبند هستیم.
کد خبر: ۶۹۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵ - 15September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی در دیدار با خانواد شهید «فرشید میریان» در شهرستان نورآباد دلفان استان لرستان، اظهار داشت: شهدا با الگو برداری از مکتب سرخ حسین (ع) و با لبیک به فرمان معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خالصانه و با تمام وجود در راه صیانت از مرز‌ها و امنیت کشور قدم نهاده و در این راه خون مقدس خود را نثار سربلندی انقلاب و و کشور عزیزمان کردند.

سردار گودرزی: خون شهدا ضامن امنیت این مرز و بوم است

سردار گودرزی در ادامه این دیدار گفت: پیروی از ولایت فقیه و خدمت صادقانه به مردم و پاسداری از انقلاب اسلامی، خواسته و هدف شهدا است و ما وظیفه داریم به آن عمل کنیم.

فرمانده مرزبانی انتظامی در ادامه تصریح کرد: شهدا بهترین الگوی واقعی برای جوانان جامعه بوده و هستند و مرزبانان مرزبانی انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت در مرزها، انضباط بخشی، احقاق حقوق مردم و دفاع از مظلوم تا پای جان ایستاده‌اند.

سردار گودرزی با تاکید بر لزوم گسترش ابعاد اخلاقی و اعتقادی مکتب سردار دل ها، گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشورمان جاری است دشمنان هرگز نمی‌توانند کاری از پیش برده و پس از این هم به فضل الهی سرشکسته میدان مبارزه را ترک می‌کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان این که خانواده شهدا بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: استقامت و وفاداری خانواده شهدا نسبت به نظام و انقلاب، دین مبین اسلام را از هر گزندی در امان نگه داشته است و تکریم خانواده شهدا یک ضرورت و وظیفه دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسئولان است.

این مقام ارشد مرزبانی انتظامی کشور با تبریک و تسلیت شهادت این مرزبانان مجاهد حین پاسداری از کیان ایران اسلامی، اظهار داشت: خون شهدا ضامن امنیت این مرزو بوم است و ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا آخرین نفسمان به این آرمان‌ها و اصول پایبند هستیم.

گفتنی است؛ شهید فرشید میریان اهل شهرستان نورآباد دلفان استان لرستان و جمعی گروهان مستقل مرزی بسطام بود که در تاریخ ۱۲ شهریور سال جاری حین کنترل و پایش نوار مرزی شهرستان بانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار