آغاز ثبت درخواست انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزاد

زمان و نحوه ثبت تقاضای انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
کد خبر: ۶۹۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱ - 15September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی زمان و نحوه ثبت تقاضای انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

آغاز ثبت درخواست انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزاد

در این اطلاعیه آمده است که ثبت نام متقاضیان انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی آغاز و تنها از طریق سامانه مدیریت نقل و انتقالات معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) به نشانی: www.monada.iau.ir امکان پذیر است.

اعلام نتایج انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از طریق همان سامانه قابل پیگیری و مشاهده است و به متقاضیان اطلاع رسانی می‌شود.

در پایان این اطلاعیه آمده است. پذیرفته شدگان مشمول متقاضی انتقال نباید به هیچ عنوان در واحد مبداء ثبت نام نمایند و بعد از ثبت درخواست در سامانه منادا و اعلام اتمام موفق درخواست (فرایند درخواست با موفقیت به اتمام رسید) در این سامانه برای ثبت نام در واحد دانشگاهی مقصد و سامانه آموزشیار اقدام کنند.

 انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار