مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد؛

برگزاری اولین کارگاه توانمندسازی مصاحبه و تدوین تاریخ شفاهی در دزفول

سرهنگ سعادت زاده گفت: ثبت و ضبط تاریخ شفاهی به واسطه بالا رفتن سن رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس از اولویت‌ها و ضروریات است.
کد خبر: ۶۹۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸ - 15September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سرهنگ پاسدار «هادی سعادت‌زاده» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول امروز در شورای اداری این مرکز به ابتکار واحد تحقیقات و اسناد مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول در خصوص برگزاری اولین کارگاه توانمندسازی مصاحبه و تدوین تاریخ شفاهی اشاره کرد و اظهار داشت: ثبت و ضبط تاریخ شفاهی به واسطه بالا رفتن سن رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس از اولویت‌ها و ضروریات است.

برگزاری اولین کارگاه توانمندسازی مصاحبه و تدوین تاریخ شفاهی در دزفول

وی افزود: در این دوره تخصصی، استاد «سیدحسن موسوی طیب» نویسنده و تدوینگر تاریخ شفاهی دفاع مقدس به عنوان مدرس و تعدادی از نویسندگان و علاقه مندان حوزه ادبیات دفاع مقدس حضور داشتند و با اصول و فنون مصاحبه و تدوین متون تاریخ شفاهی آشنا شدند. 

سرهنگ سعادت‌زاده گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای جوان و تولید متون متنوع تاریخ شفاهی دفاع مقدس، کارگاه مذکور را برای اولین بار برگزار نمود و بزودی نیز دوره‌های بعدی این کارگاه را برای دیگران عزیزان علاقه‌مند به این حوزه برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار