جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خرمشهر برگزار شد

جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان خرمشهر با حضور مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر و مسئول کمیته ورزش با شرکت دیگر اعضاء کمیته ورزش و جوانان ستاد هفته دفاع مقدس این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲ - 15September 2024

جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خرمشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان خرمشهر امروز با حضور سرهنگ دوم پاسدار «مهدی پوربچاری» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر و «حسین منیعات» مسئول کمیته ورزش با شرکت دیگر اعضاء کمیته ورزش و جوانان ستاد هفته دفاع مقدس این شهرستان برگزار شد.

منیعات در این جلسه با اعلام برنامه‌های پیشنهادی و شاخص در اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان اظهار داشت: مخاطب اصلی ما در برنامه های هفته دفاع مقدس، نسل نوجوان و جوان هستند که این نسل عمدتا در حوزه ورزش نیز فعال هستند.

وی افزود: برنامه‌های متنوع و شاد ورزشی، برگزاری مسابقات مختلف و پیاده روی‌های خانوادگی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار و افتخار آفرینان منطقه از جمله برنامه‌های جامعه ورزش در هفته دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار