مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی:

هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس به نسل آینده است

سرهنگ الهی‌راد گفت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس به نسل آینده است و ما در فرهنگ دفاع مقدس برای همه سنین و نسل‌ها محتوای واقعی داریم و بهترین سوژه‌ها در دفاع مقدس وجود دارد.
کد خبر: ۶۹۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶ - 15September 2024

هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس به نسل آینده استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز (یکشنبه) در جلسه با صدا و سیمای استان برای هماهنگی هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: صدا و سیما در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ثبت و ضبط آثار و اسناد به جای مانده از جنگ تحمیلی برای نسل‌های آینده نقش مهم و تاثیر گذار دارد.

 وی مناسبت‌های خاص همچون هفته دفاع مقدس را فرصت خوبی برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس به نسل آینده دانست و آن را یادآور جانفشانی‌های همه اقشاری دانست که در آن دوران حماسه آفرین شدند و افزود: ما در فرهنگ دفاع مقدس برای همه سنین و نسل‌ها محتوای واقعی داریم و بهترین سوژه‌ها در دفاع مقدس وجود دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: صدا و سیما به نوعی یک حفظ آثار دفاع مقدس است و قدردان این زحمات هستیم. صداوسیمای استان بدون هیچ چشم‌داشتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره همکاری کرده است و در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس و همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در مهرماه مستلزم همکاری بیش از پیش صداوسیمای استان با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هستیم.
 
 «رضا واعظی» مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی در ادامه جلسه افزود: صدا و سیمای استان به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس در برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیون به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس می‌پردازد.  
 
 مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی در جلسه هماهنگی برنامه‌های مختلف صدا و سیما در هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نماد و تابلوی افتخار ایران است که باعث محکم‌تر شدن ریشه‌های نظام شد و اکنون انتقال دقیق و درست دستاورد‌های دفاع مقدس به همگان به ویژه نسل جوان از اولویت‌های کار رسانه استانی است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار