فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

بیش از ۳۰۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آبادان اجرا می‌شود

سرهنگ امینی گفت: امسال بیش از ۳۰۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آبادان برگزار می‌شود که تبیین‌گری در عرصه‌های مختلف از جمله اهداف آنها است.
کد خبر: ۶۹۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳ - 15September 2024

بیش از ۳۰۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آبادان اجرا می شودبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سرهنگ پاسدار «علیرضا ایمانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: امسال بیش از ۳۰۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آبادان برگزار می‌شود که تبیین‌گری در عرصه‌های مختلف از جمله اهداف آنها است.

وی افزود: مهمترین برنامه این هفته در آبادان، ارج نهادن و تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس است که همزمان با سراسر کشور در چهارم مهرماه برگزار می‌شود.

سرهنگ ایمانی بیان داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس بر اساس مساجد و محله‌محوری برای حرکتی به سوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان اجرا خواهد شد.

وی گفت: آیین تجلیل از پیشکسوتان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، گردهمایی جوانان مدافع گام دوم انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مساجد، پخش نماهنگ‌های زمان دفاع مقدس از بلندگوهای مساجد، اجرای مسابقات کتاب‌خوانی، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین و روشنگری در مساجد و محلات، اجرای طرح قرائت وصیت‌نامه شهدا در مساجد و فضاسازی محیطی و تبلیغی از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان یادآور شد: سعی داریم در این برنامه‌ها به صورت ویژه در راستای شناساندن چهره‌های شاخص شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بهره ببریم.

ایمانی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های زنان و مردانی است که توانستند با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و مقاومت برابر دشمنان و استکبار جهانی چهره‌ای متفاوت از ایران اسلامی به دنیا نشان دهند.

وی گفت: ایستادگی مردم با دست خالی، بدون وابستگی به بلوک شرق و غرب در هشت سال دفاع مقدس، دنیا را شگفت زده کرد و مردم آبادان در خط مقدم این مقاومت قرار داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار