مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

همه در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس تکلیف شرعی و قانونی دارند

سرهنگ الهی‌راد گفت: همه آحاد و اقشار به ویژه تمامی مدیران و کارکنان در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی دارند.
کد خبر: ۶۹۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲ - 15September 2024

همه در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس تکلیف شرعی و قانونی دارندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز (یکشنبه) در جلسه هماهنگی برنامه‌های محوری گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه پایان ناپذیر برای رشد و تعالی انقلاب اسلامی است و اگر امروز این انقلاب و نظام اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده نتیجه بهره‌گیری از فرهنگ و گنجینه دفاع مقدس است.

وی با اشاره به برنامه‌های محوری و شاخص هفته دفاع مقدس، افزود: روایتگری خلاقانه حماسه‌های دفاع مقدس می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل جدید ترویج و توسعه دهد. روایتگری صحیح موثرترین روش برای صیانت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس است. امروز الگو‌های موفق در دفاع مقدس باید از طریق روایتگری برای مدیریت کشور تبیین شود.

سرهنگ الهی‌راد با تأکید بر هماهنگی بین بخشی تمامی ادارات، نهاد و دستگاه‌های اجرایی استان در برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: همه آحاد و اقشار به ویژه تمامی مدیران و کارکنان در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی دارند. در برنامه‌های محوری تقسیم کار و هدف گذاری زمانی صورت گرفته است که با بهره‌گیری از ظرفیت مجموعه‌های سطح استان و تشکل‌های مردمی در جهت اجرای باشکوه برنامه‌ها که به واقع تبیین حکومت حضرت امام زمان (عج) است گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار