معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

یکی از مسائل مهم برای همه والدین داشتن فرزند صالح است

«حسنی» گفت: یکی از مسائل مهم برای همه والدین داشتن فرزند صالح است که به‌عنوان ثمره زندگی آنها محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۹۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴ - 15September 2024

 یکی از مسائل مهم برای همه والدین داشتن فرزند صالح استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، مراسم جشن تکلیف نومکلفان (فرزندان کارکنان) استانداری ایلام و واحد‌های تابعه با حضور «محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، «ناصر نجفی» معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «محمدیان» مشاور استاندار در امور روحانیت روز چهارشنبه ۲۱ شهریور در محل سالن جلسات شهید «سلیمی» استانداری برگزار شد.

 «محمد سبحان حسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این نشست با تبریک به نومکلفان، بهترین دعا‌ها را دعای پدر و مادر در حق فرزند عنوان کرد و اظهار داشت: شما نومکلفان در بحث رعایت مباحث دینی به سن بلوغ رسیدید و ضرورت دارد در بحث مسایل دینی باید و نباید‌ها را نیز رعایت کنید.

وی افزود: خیلی خوشحالیم که در این مراسم حضور داریم؛ برای همه شما نومکلفان آرزوی سعادت و عاقبت به‌خیری در کنار پدر و مادر داریم. طبیعتاً یکی از مسائل مهم برای همه والدین داشتن فرزند صالح است که به‌عنوان ثمره زندگی آنها محسوب می‌شود.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: دو موضوعی که برای نومکلفان واجب است انتخاب مرجع تقلید و اقامه نماز، آن‌هم نماز اول وقت است که ضرورت دارد به این موضوعات توجه ویژه‌ای داشته باشید.

این مسئول اضافه کرد: اگر کسی را دیدید که به نماز توجه می‌کند اگر نمازش قبول شود باقی اعمالش نیز مقبول درگاه الهی است، ما نیاز به نماز داریم که با خداوند ارتباط بی‌واسطه و مستقیم داشته باشیم.

«ناصر نجفی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام نیز در این نشست گفت: بر نومکلفان واجب است از این پس تکالیف الهی را انجام دهند.

وی اضافه کرد: از این‌که به این سن رسیدید به شما تبریک می‌گویم و ان‌شاالله که در بحث فرایض دینی مانند اقامه نماز و احترام به والدین و همچنین پیگیری امور درسی نیز موفق باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار