در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تشریح شد؛

جزئیات حمله موشکی انصارالله یمن به تل‌آویو

کارشناس مسائل غرب‌آسیا با تاکید بر اینکه رزمندگان مقاومت اسلامی غافلگیری‌های جدیدی برای حمایت از مردم غزه در اختیار دارند، گفت: تداوم کشتار مردم مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی قطعا به ضرر آنها تمام خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷ - 15September 2024

«سیدرضا صدرالحسینی» کارشناس مسائل غرب‌آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، با تاکید بر اینکه بار بی‌مسئولیتی سران کشور‌های اسلامی در راستای حمایت از فلسطین را دولت نجات ملی یمن بر دوش کشیده شده است، اظهار داشت: یکی از موضوعات اساسی و مهمی که در طول یازده ماه گذشته مطرح است، عدم حضور، وجود و اقدام سران کشور‌های اسلامی بوده است که بار بی‌مسئولیتی آن‌ها در رابطه با توقف نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه را دولت و ملت یمن به دوش می‌کشد.

رزمندگان مقاومت برگ‌های ناشناخته‌ای برای حمایت از مردم غزه در اختیار دارند

صدرالحسینی در ادامه با اشاره به ضربات غیرقابل جبران ارتش یمن به ستون فقرات رژیم صهیونیستی، افزود: ملت و ارتش یمن در طول یازده ماه گذشته ضربات غیرقابل انکار و غیرقابل جبرانی را به صهیونیست‌ها وارد کرده‌اند.

کارشناس مسائل غرب‌آسیا با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر بواسطه حملات یمنی‌ها بخش قابل توجهی از توان اقتصادی خود را به ویژه در بنادر تجاری همانند «ام‌الرشاش» از دست داده است، گفت: اقدامات دریایی یمنی‌ها برخی از بنادر رژیم صهیونیستی را به تعطیلی مطلق و یا تعطیلی نسبی کشانده است. 

وی در ادامه با به جزئیات عملیات موشکی یمنی‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: دولت و ملت یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین صبح امروز با موشک هایپرسونیک با برد بیش از ۲ هزار کیلومتر، هدف مشخصی را در سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد که این موشک در حدود ۶ الی ۷ کیلومتری تل‌آویو بر روی خط آهن تل‌آویو - قدس به زمین اصابت کرد.

صدرالحسینی اضافه کرد: بر اساس گزارش رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی بخشی از ساکنان تل‌آویو و شهرک‌های اطراف به پناهگاه فرار کردند و بر اساس همین گزارش نیز ۹ صهیونیست نیز در جریان این عملیات مجروح شدند.

کارشناس مسائل غرب‌آسیا با اشاره به شکست سامانه‌‌های پدافندی صهیونیست‌ها در رهیگیری و انهدام موشک فراصوت یمنی‌ها گفت: هیچ‌کدام از موشک‌های پدآفندی فوق مدرن رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن نتوانستند این موشک را که از فاصله بسیار دور و طولانی شلیک شده بود، رصد و نابود کنند.

وی با اشاره به اینکه این موشک ضد رادار توانست به خوبی از میان لایه‌های مختلف پدآفندی رژیم صهیونیستی عبور کرده و به هدف خود اصابت کند، اظهار داشت: عدم رهگیری موشک‌ یمنی‌ها نشان‌ داد که رزمندگان مقاومت همچنان غافلگیری‌های جدیدی برای حمایت از مردم غزه در اختیار دارند.

صدرالحسینی در پایان متذکر شد: تداوم کشتار مردم مظلوم غزه قطعا به ضرر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار