معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

روحیه دفاع مقدس را هر چی می‌توانیم به سمت مدارس و دانش‌آموزان ببریم

«رضا شریفی» گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است که گفتمان انقلاب را برای نسل چهارم تبیین کنیم.
کد خبر: ۶۹۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴ - 15September 2024

روحیه دفاع مقدس را هر چی می‌توانیم به سمت مدارس و دانش‌آموزان ببریمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «غلام رضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس و پاسداشت حماسه آفرینی شهدا و رزمندگان استان سیستان و بلوچستان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: ضرورت دارد بهره بگیریم از رویکرد خلاق، مبتکرانه، اثر گذار و فناورانه  برای اجرای برنامه‌ها و بهره گیری از ظرفیت انواع رسانه‌ها دیداری، شنیداری، مکتوب و غیر مکتوب در تبیین و تشریح دستاورد‌های دفاع مقدس.

وی افزود: جهت گیری و همسوسازی برنامه‌ها با شعار سال اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری و تبیین شعار حماسی در راه فتح قله‌ایم در طرح ریزی و اجرای برنامه‌ها از مهمترین ویژگی‌های هفته دفاع مقدس امسال است.

«رضا شریفی» معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همزمانی هفته وحدت و هفته دفاع مقدس با بازگشتی بازگشایی مدارس را به فال نیک می‌گیریم و تلاش شود روحیه ایثار انقلابیگری و مقاومت با مجموعه کار‌هایی که انجام می‌دهید را در نسل جدید بیش از پیش متبلور شود.

وی افزود: زنده نگه داشتن روحیه ایثار و مقاومت یعنی زنده نگه داشتن امید به آینده، یعنی زنده نگه داشتن اعتماد به نفس ایرانی اسلامی، یعنی زنده نگه داشتن خاطرات از جان گذشتگی نسلی که ما هرچه داریم از آنهاست و بخشی از آن نسل هم هنوز در جلسات ما هستند.

شریفی بیان داشت: کار برای گرامیداشت دفاع مقدس یعنی استقلال و اقتدار یعنی انسجام و وحدت، اولویت راهبردی همه انسجام در سطح ملی و بین‌المللی است.  

این مسئول ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصتی است که گفتمان انقلاب را برای نسل چهارم تبیین کنیم و روحیه دفاع مقدس را هر چی می‌توانیم به سمت مدارس و دانش‌آموزان ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار