مسئول کمیته قرارگاه رسانه‌ای بسیج کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه خبر داد؛

تولید مستند و ساخت سریال در خصوص معرفی شهدای کرمانشاه

«جنتی» از تولید ۱۳۰ قطعه مستند فاخر در قالب‌های مختلف پویانمایی، مستند داستانی، گزارشی داستانی و مستند بازسازی، تولید ۶ فیلم کوتاه داستانی و تولید یک سریال فاخر ۲۶ قسمتی در راستای معرفی شهدای استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵ - 15September 2024

تولید مستند و ساخت سریال  در خصوص معرفی شهدای کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «رسول جنتی» مسئول مرکز آفرینش‌های هنری بسیج و مسئول کمیته قرارگاه رسانه‌ای بسیج کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرصت باقی‌مانده تا برگزاری کنگره شهدای استان کرمانشاه، اظهار داشت: هدف از برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا تبیین مجاهدت‌ها و رشادت‌های این عزیزان و انتقال مفاهیم والای آن‌ها به نسل جوان است؛ همه ما مدیون شهدا و خانواده‌هایشان هستیم و هرچه عزت به‌دست بیاوریم مرهون خون این عزیزان هستیم. 

مسئول کمیته قرارگاه رسانه‌ای بسیج استان کرمانشاه عنوان کرد: یکی از کمیته‌های مهم کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه، کمیته قرارگاه رسانه‌ای بسیج است که که با الهام از منویات رهبر معظم انقلاب، اقدامات ارزشمندی را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به انجام رسانده است.

وی تصریح کرد: ۱۳۰ قطعه مستند فاخر در قالب‌های مختلف پویانمایی، مستند داستانی، گزارشی داستانی و مستند بازسازی، تولید ۶ فیلم کوتاه داستانی و تولید یک سریال فاخر ۲۶ قسمتی در راستای معرفی شهدای استان کرمانشاه در دست اقدام داریم که ان‌شاءالله بتوانیم در انتقال پیام و ترویج سیره شهدا گامی موثر برداریم. 

جنتی در پایان شهدا را قهرمانان واقعی زندگی خواند و گفت: اگر کسی اهل ایمان، عمل و اقدام صالح باشد خداوند محبت او را در دل انسان‌ها می‌اندازد؛ باید از زندگی این عزیزان فیلم، مستند و انیمیشن ساخت تا نسل جوان و نوجوان بدانند که در زندگی دنباله‌رو چه کسانی باشند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار