هویت اصلی زنان زیر تیغ ابزار‌های پیشرفته رسانه‌های دشمن قرار دارد

مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: هویت اصلی زنان زیر تیغ ابزار‌های پیشرفته رسانه‌های دشمن قرار دارد.
کد خبر: ۶۹۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶ - 15September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مینا بیابانی» مسئول بسیج جامعه زنان کشور عصر امروز (یکشنبه) در اجلاسیه شهدای زن رسانه محور مقاومت و یادواره شهیده «طاهره حدادنژاد»، شهیده شاخص سازمان بسیج رسانه در رشت اظهار داشت: شهدا الگو‌های بی بدیل و بی نظیر برای نسل‌های مختلف بشر هستند، الگو‌هایی که می‌توان انسان را به کمال و تعالی برسانند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به هدف گذاری دشمن با ابزار زن و رسانه بیان کرد: دشمن با تغییر ساختار و هویت واقعی زن دنبال بازنمایی و کلیشه سازی جایگاه واقعی آن است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور: هویت اصلی زنان زیر تیغ ابزار‌های پیشرفته رسانه‌های دشمن قرار دارد

بیابانی با اشاره به هم سو شدن رسانه‌های داخلی با اهداف دشمن اضافه کرد: تصویرسازی جعلی از جایگاه واقعی رسانه دستور کار دشمن است و برخی رسانه‌های داخلی هم دنبال روی این حرکت هستند.

وی با اشاره به سوگیری رسانه‌ها بر مبانی اعتقادی و فرهنگی افزود: رسانه‌های دشمن با استفاده ابزاری از جایگاه زن دنبال جریان‌سازی غلط است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به رفتار متناقص رسانه‌های دشمن در قبال زن و خانواده بیان کرد: رسانه دشمن فجایای صورت گرفته علیه زنان در غرب را وارونه جلوه داده و عادی‌سازی می‌کنند.

بیابانی با بیان اینکه دشمن دنبال هویت سوزی زنان جامعه اسلامی است، گفت: هویت زن مسلمان ایران مورد هدف و هجمه رسانه‌های دشمن است.

به گفته وی دشمن با تحریف واقعیت‌ها، تخریب هویت و همچنین نادیده گیری الگوی سوم زن مسلمان دنبال دگرگونه سازی است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به ابزار‌های رسانه‌ای مختلف و گسترده علیه جایگاه زن بیان کرد: هویت اصلی زنان زیر تیغ ابزار‌های پیشرفته رسانه‌های دشمن است.

بیابانی با تاکید بر ضرورت الگوسازی زنان و مردان در جامعه اضافه کرد: مقاومت، جهاد، ایثار و شهادت پس زمینه الگوسازی‌ها در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار