نماینده ولی فقیه در استان همدان

رسانه‌های معاند به دنبال تخریب تریبون نماز جمعه هستند

آیت‌الله «شعبانی» گفت: خیلی از رسانه‌های معاند هر لحظه به دنبال آن هستند تا تریبون مقدس نماز جمعه را تخریب کنند.
کد خبر: ۶۹۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ - 15September 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی قفیه در استان همدان در آیین تکریم و معارفه امام جمعه تویسرکان، اظهار داشت: حضور پر شور مردم در این مراسم به معنای قدردانی از خدمات حجت الاسلام «حسینی مجد»  و اعلام همکاری با حجت الاسلام «زمانی موسوی»  است. البته از مردم ریشه دار و انقلابی تویسرکان جز این نیز انتظار نمی‌رود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اتفاق بزرگی را با اقامه نماز جمعه در سطح جامعه رقم زده است، افزود: خیلی از رسانه‌های معاند هر لحظه به دنبال آن هستند تا تریبون مقدس نماز جمعه را تخریب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد:؛فلسفه وجودی روحانیت و ائمه جمعه، خدمت به اسلام و مردم است، در هر کجا که حضور داشته باشد. جا به جایی‌ها امری طبیعی است و لذا امروز باید به فکر وحدت و تقویت آن در جامعه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان و گروه‌ها در کنار امام جمعه باید به دنبال حل مشکلات مردم و خدمت بهتر به مردم باشند. غیر از خدمت به مردم و اسلام، موضوعات دیگر حاشیه‌ است و نباید وارد آن شد.

شعبانی با بیان اینکه حجت الاسلام حسینی مجد بالغ بر ده سال در استان خدمات بسیاری داشته‌اند که قابل تقدیر است، متذکر شد: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مبتنی بر اقتضائاتی نسبت به جابه‌جایی ائمه جمعه تصمیماتی می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها