دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری:

یادواره «نماز و مهدویت در کلام شهدا» برگزار می‌شود

جت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی از برگزاری یادواره «نماز و مهدویت در کلام شهدا» همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵ - 15September 2024

یادواره «نماز و مهدویت در کلام شهدا» برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز با اشاره به برگزاری یادواره «نماز و مهدویت در کلام شهدا» همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در استان، اظهار کرد: این ستاد با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله توسط نسل نو با محوریت «نماز و مهدویت در کلام شهدا» را در دستور کار قرار داده است.

وی با ذکر اینکه این رویداد فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان در گروه سنی هفت تا ۱۵ سال برگزار می‌شود، ادامه داد: یادواره نماز و مهدویت در کلام شهدا توسط نسل نو، در قالب‌های خطاطی، نقاشی، طراحی، هوش مصنوعی، هنر‌های تجسمی و پاورپوینت برگزار می‌شود.

کریمی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در یادواره نماز و مهدویت در کلام شهدا، آثار خود در قالب‌های یاد شده را به ستاد اقامه نماز استان واقع در میدان قدس شهرکرد تحویل دهند و یا به شماره مجازی ۰۹۱۴۰۸۶۷۲۵۰ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان در پایان با اشاره به اینکه این یادواره با همکاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج)، سازمان بسیج طلاب و روحانیون و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار هفتم مهرماه تعیین شده است و به ۱۰ اثر برگزیده در بخش‌های مختلف هدایای ارزنده اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها