لحظه شلیک موشک هایپرسونیک توسط یمن به سوی رژیم صهیونیستی+ فیلم

ارتش یمن امروز (یکشنبه) با موشک جدید فراصوت یک هدف نظامی را در منطقه «یافا» در تل آویو درحالی هدف قرار داد که سامانه‌های پدافندی این رژیم قادر به رهگیری آن نشدند.
کد خبر: ۶۹۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶ - 15September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع رسانه‌ای یمنی نیز لحظه شلیک موشک هایپرسونیک یمن به سوی رژیم صهیونیستی را منتشر کردند. در همین حال منابع یمنی با اعلام اینکه تل‌آویو دیگر نباید روی سامانه‌های ضد موشکی خود حساب باز کند، از استمرار عملیات خود تا زمان توقف جنگ در غزه و کرانه باختری خبر دادند.

لحظه شلیک موشک هایپرسونیک توسط یمن به سوی رژیم صهیونیستی+ فیلم

منابع ویژه یمنی اعلام کردند که ارتش یمن وعده انجام عملیات دقیق و غافلگیر کننده را داده و تمامی وعده‌های خود را بدون استثنا عمل خواهد کرد. عملیات یمنی‌ها تنها یک واکنش نخواهد بود، بلکه با عملیاتی دقیق و برنامه ریزی شده و استراتژیک دنبال خواهد شد.

بر اساس این گزارش یمنی‌ها تصریح کردند که دشمن صهیونیستی از این به بعد نباید روی سامانه‌های موشکی خود حساب باز کند.

این منابع اعلام کردند که یمنی‌ها پیش از این نیز پهپاد یافا را به اهداف مورد نظر خود در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده بودند و با سلاح‌های جدید خود بانک اهداف استراتژیک تل آویو را هدف قرار خواهند داد و دشمن نمی‌تواند زمان و مکان عملیات آینده را پیش بینی کند.

این منابع خاطرنشان کردند که یمن به تکنولوژی جدیدی دست پیدا کرده که از بخشی از آن در حمله به ناو‌های آمریکایی در دریای سرخ استفاده کرده است. این تکنولوژی باعث ناکام ماندن رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌ها توسط دشمن می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار