دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خبر داد:

امر به معروف برای ساختن جامعه است نه تنبیه مردم/ سند امر به معروف و نهی از منکر تهیه شده است

حجت‌الاسلام «طاهری آکردی» با تاکید بر اینکه امر به معروف برای ساختن جامعه است نه تنبیه مردم، گفت: ترویج عفاف و حجاب، فقط در خیابان نیست بلکه باید کنش گران اجتماعی و مربیان، عفاف و حجاب را ترویج و مد نظر قرار دهند.
کد خبر: ۶۹۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵ - 15September 2024
تهیه سند امر به معروف و نهی از منکر و ارجاع به مجمع تشخیص مصلحت نظامبه گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین «محمد حسین طاهری آکردی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور امروز (یکشنبه) در ششمین همایش دبیران ستاد‌های استانی امر به معروف و نهی از منکر در یاسوج، اظهار داشت: در گذشته ستاد جایگاه قانونی و نیروی انسانی نداشت و همه جهادی کار می‌کردند، اما در دولت سیزدهم اقدامات خوبی برای رفع آنها صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینکه اولویت این ستاد ترویج و آموزش است افزود: اولویت ما گفتمان نخبگانی و هنری است که با نشست‌های علمی و کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و در قالب تولیدات رسانه‌ای جشنواره‌های هنری انجام می‌شود.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور عنوان کرد: سند امر به معروف و نهی از منکر تهیه شده و به مجمع تشخیص فرستاده شده که بعد از چکش کاری توسط رهبری ابلاغ می‌شود.
 
حجت الاسلام طاهری آکردی تصریح کرد: ما گفتمانی در حوزه جهادی تشکیل دادیم که در جشنواره فجر سال گذشته سه فیلم تولید شد.
 
وی از حمایت از امران به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: تشکیل شعب ویژه امر به معروف و نهی از منکر، حضور وکلای جهادی، پیگیر شهادت و تشکیل پرونده جانبازی تشکیل دادیم.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر اینکه امر به معروف برای ساختن جامعه است نه تنبیه مردم، یادآور شد: ترویج عفاف و حجاب، فقط در خیابان نیست بلکه باید کنش گران اجتماعی و مربیان، عفاف و حجاب را ترویج و مد نظر قرار دهند.
 
حجت الاسلام طاهری اکردی از راه اندازی بازی ۱۴۰ قسمتی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: امسال جشنواره معروف در استان‌ها برگزار می‌شود و استان‌ها باید تولیدات خودشان را در نرم افزار این ستاد بارگذاری کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: لایحه عفاف و حجاب توسط قوه قضاییه به مجلس ارجاع داده شده و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آن دخیل نیست، اما اگر مصوب شود خیلی از مشکلات پیش روی این ستاد رفع می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار