معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد:

برگزاری اولین همایش بین المللی حیات وحش ایران در قزوین

معاون عمرانی استاندار قزوین، از برگزاری نخستین همایش بین المللی حیات وحش ایران در روز دوازدهم اسفندماه به میزبانی شهر قزوین خبرداد.
کد خبر: ۶۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ - 04February 2016

برگزاری اولین همایش بین المللی حیات وحش ایران در قزوین

به گزارش گروه استانها دفاع پرس،به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی با بیان اینکه این همایش با حضورهماهنگ کننده ارشد ملل متحد در ایران، سفرای کشورهای خارجی در ایران و فعالان محیط زیست برپا میشود، اظهار کرد: شهر قزوین همیشه در حوزه زیست محیطی پیشگام بوده و اقدامات قابل توجهی نیز انجام داده است.

وی افزود: احداث مجموعههایی مثل پارک فدک، پارک حیات وحش و همچنین تفکیک زبالهها و دفن بهداشتی آنها و بالا بردن سرانه فضای سبز از جمله اقدامات مجموعه مدیریت شهری برای حفظ محیط زیست است.

حبیبی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع محیط زیست و با توجه به توجهات خاص مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم به حفظ و حراست از محیط زیست و طبیعت خدادادی، این همایش توسط مدیریت شهری بویژه شهرداری قزوین و دیگر دستگاه متولی در حوزه محیط زیست برگزار میشود.

معاون عمرانی استاندار ادامه داد: با توجه به ظرفیتهای محیط زیستی استان و پایلوت بودن قزوین به عنوان الگویی از Eco City در کشور و همچنین وجود دهکده طبیعت باراجین به عنوان پناهگاهی امن برای مداوا و تیمار حیوانات بیمار، این همایش بهترین فرصت برای معرفی قزوین خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها