امام جمعه ایلام:

سنگر نماز جمعه سد محکم فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمنان است

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت:نماز جمعه با محوریت امامت جمعه با حضور اقشار مختلف، برای نشر و گسترش فرهنگ اسلامی، محور و سدی محکم در برابر همه هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان است.
کد خبر: ۶۹۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷ - 15September 2024
 سنگر نماز جمعه سد محکم فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «اله‌نور کریمی‌تبار» در آیین تکریم و معارفه امامان جمعه سابق و جدید شهرستان ایوان، اظهارداشت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، در جنگ سخت در برابر اقتدار و عظمت ایران اسلامی و قدرت ایمان رزمندگان شکست خوردند و امروز با تغییر موضع، رویکرد اصلی‌شان برای جلوگیری از حرکت شتابنده انقلاب اسلامی، جنگ نرم است.
 
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب با بهره‌گیری از ابزار‌های مختلف به ویژه فضای تبلیغاتی، رسانه‌ای و فضای مجازی به دنبال مهندسی افکار جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان ما هستند، افزود: امروز دشمن از طریق فضای مجازی به درون خانه‌ها نفوذ کرده است و بر ضد باور‌ها و ارزش‌های دینی با بهره‌گیری از همین ابزار فضای مجازی فعالیت می‌کند.
 
امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به جایگاه مهم سنگر نماز جمعه در نظام و انقلاب اسلامی، ابراز کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، نماز جمعه در کشور فراگیر شده و از نعمت اقامه نماز جمعه به عنوان مهم‌ترین اجتماع هفتگی مؤمنان، بهره‌مند هستیم و باید تلاش شود که با فرهنگ‌سازی و تبیین درست، فرهنگ حضور در نماز جمعه در کشور گسترش یابد.
 
 
 این مسئول ابراز کرد: گفتار، رفتار و عملکرد همه افراد جامعه و به ویژه افراد مسئول و تاثیرگذار، در تعجیل و تاخیر ظهور تأثیر گذار است، وقتی فکر جامعه بشری به جایی برسد که پذیرای مصلح و منتظر عدل گستر جهانی باشد، آن زمان است که زمینه لازم برای ظهور حضرت امام زمان (عج) فراهم می‌شود.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین «کریمی‌تبار» بیان کرد: ائمه جمعه سنگربان و افسران مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، قرارگاه فرهنگی نماز جمعه با محوریت امامت جمعه با حضور اقشار مختلف، برای نشر و گسترش فرهنگ اسلامی، محور و سدی محکم در برابر همه هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان است.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار