جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبدانان برگزارشد

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبدانان با موضوع عفاف و حجاب برگزارشد.
کد خبر: ۶۹۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴ - 15September 2024

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبدانان برگزارشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبدانان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین «حسینی احمدفداله» امام جمعه و با حضوراقبالی معاون سیاسی، امنیتی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل دفتر امام جمعه آبدانان برگزار شد. 

حجت‌الاسلام «حسینی احمد فداله» امام جمعه آبدانان در این جلسه با بیان اینکه حجاب یکی از ضروری‌ترین واجبات الهی بوده و خاستگاه قرآنی و شرعی دارد، اظهار داشت: رعایت این فریضه الهی نشانه سلامت روحی و روانی جامعه و تابلوی نظام مقدس اسلامی است.

وی افزود: یکی از خطرات امروز مسئله ترویج فرهنگ بی حجابی و بدحجابی در جامعه اسلامی از سوی دشمن است که متاسفانه ریشه بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی دیگر است.

حجت الاسلام والمسلمین «حسینی احمدفداله» با تاکید بر اینکه توجه به مسئله حجاب باید از ادارات و نهاد‌های دولتی شروع و پوشش موجه و اسلامی رعایت شود، خواستار اهتمام ویژه مدیران دستگاه‌ها در این زمینه شد.

«اقبالی» معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری آبدانان نیز در این جلسه با اشاره به مقوله اهمیت حجاب و عفاف درجامعه بیان کرد: یکی از راه‌های ترویج و گسترش معروفات و دوری از منکرات در جامعه تزریق آگاهی‌های مناسب از طریق تبلیغات محیطی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار