مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

بهره برداری از دفاع مقدس راه رسیدن به تمدن و انقلاب اسلامی است

سرهنگ «خواست خدایی» با بیان اینکه اینکه کسی برنده است که بتواند از سفره دفاع مقدس بهره برداری معنوی کند، گفت: بهره برداری از دفاع مقدس راه رسیدن به تمدن اسلامی و پیشرفت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۹۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰ - 15September 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هماهنگی برگزاری همایش سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز با حضور سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و کارکنان این اداره‌کل برگزار شد.
 
بهره برداری از دفاع مقدس راه رسیدن به تمدن و انقلاب اسلامی است
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت هفته وحدت و یادواره خاطره شهدا، و با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان، اظهار داشت: دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی و با حضور پررنگ مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان برگزار شد.
 
سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه کسی برنده است که بتواند از سفره دفاع مقدس بهره برداری معنوی کند، افزود: بهره برداری از دفاع مقدس راه رسیدن به تمدن اسلامی و پیشرفت انقلاب اسلامی است. 
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید در همه زمینه‌ها یادگیرنده باشیم، تصریح کرد: کشوری که به دنبال کسب علم نباشد دچار عقب ماندگی و در نتیجه مستعمره قدرت‌های بزرگ دنیا می‌شود. 
 
سرهنگ خواست خدایی، برنامه ریزی، تدبیر و اقدام را سه مؤلفه مهم موفیقت عنوان کرد و ادامه داد: در هر کاری برنامه‌ریزی داشته باشیم پیشرفت می‌کنیم و لازمه این پیشرفت تفکر کردن است که قرآن کریم هم به این مهم تاکید دارد. عدم برنامه ریزی و تفکر باعث شکست انسان خواهد شد.
 
وی به برگزاری همایش سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس تحت عنوان جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز اشاره کرد و یادآور شد: رونمایی از کتاب، تجلیل از پیشکسوتان و فعالان حوزه دفاع مقدس، اجرای سرود و ... از جمله برنامه‌های این همایش هستند.
 
در این نشست هر یک از کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون برگزاری همایش سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار