معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران:

دفاع از اسلام و جبهه مقاومت واجب است/ راه مقاومت ادامه دارد

سردار «مسجدی» گفت: دفاع از اسلام و جبهه مقاومت و پشتیبانی از فرزندان اسلام در هر نقطه‌ای واجب، و رسالت بزرگ و ذاتی ما است.
کد خبر: ۶۹۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲ - 15September 2024

دفاع از اسلام و جبهه مقاومت واجب است/ راه مقاومت ادامه داردبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «ایرج مسجدی» معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران امروز در همایش تمدنی «از طبرستان تا یمن هم قدم تا مسجد الاقصی» که در تالار اریکه شهرستان آمل برگزار شد با بیان اینکه نام و یاد شهدا همواره در طول تاریخ می‌درخشد، اظهار داشت: راه شهدا، آرمان و مکتب شهدا زنده و جاویدان است.

وی با بیان اینکه در مراسم اربعین شاهد آن هستیم از سرتاسر دنیا در این پیاده روی شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهدا وظیفه خود را که تکلیف الهی است و دفاع از ایران و امنیت بود به خوبی انجام داده اند و امروز وظیفه و تکلیف ما این است که نام شهدا را گرامی بداریم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی پایمردی در راه شهیدان و مقاومت در راه دفاع از اسلام و مسلمانان را وظیفه‌ای مهم برشمرد و اشاره کرد: دفاع از اسلام و جبهه مقاومت و پشتیبانی از فرزندان اسلام در هر نقطه‌ای واجب، و رسالت بزرگ و ذاتی ماست.

این مسئول با تاکید اینکه پیروز میدان، جبهه مقاومت است، خاطرنشان کرد: اخبار شهادت کودکان، زنان و افراد سالخورده صهیونیستی را می‌شنویم و دلمان به درد می‌آید، اما نباید با این کشتار‌ها و تخریب‌ها این تصور به وجود آید که آنان پیروز این صحنه هستند.

وی گفت: در طول ۸۰ سال جنگ بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی با فلسطینیان، این‌قدر این رژیم تلفات نداده است و این‌قدر نیرو‌های نظامی و امنیتی اش مضمحل نشده بودند.

سردار مسجدی با اظهار اینکه ارتش اسرائیل مدام به نتانیاهو فشار می‌آورد که این جنگ و آتش را تمام کند و و آتش بس کند، افزود: هنوز تلفات رژیم صهیونیستی ادامه دارد و بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم صهیونیست آواره شده‌اند و برای اولین بار اسرائیلی‌ها اردوگاه زده‌اند و این مورد در گذشته سابقه‌ای نداشته است.

وی با تاکید اینکه فلسطینیان نباید احساس شکست کنند، تصریح کرد: ارتش اسرائیل تلفات زیادی داده و بیش از یک میلیون نفر از صهیونیست‌ها آواره شده‌اند و مبارزان فلسطینی، رژیم غاصب صهیونیستی را آماج حملات خود قرار داده اند و اگر شروط ملت قهرمان فلسطین پذیرفته نشود، راه مقامت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار