انصارالله یمن: برای هر واکنشی آماده‌ایم، هر کسی تعدی کند تاوان خواهد داد

معاون رئیس ستاد اطلاع‌رسانی انصارالله یمن به دنبال حمله موشکی امروز نیرو‌های یمنی به یافا در نزدیکی تل آویو که در حمایت از ملت فلسطین در برابر نسل کشی در غزه صورت گرفت، گفت: برای هر واکنشی آماده‌ایم و هر کسی که به ما تعدی کند، تاوان خواهد داد.
کد خبر: ۶۹۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲ - 15September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «نصرالدین عامر» معاون رئیس ستاد اطلاع‌رسانی انصارالله یمن روز یکشنبه خاطرنشان کرد: عملیات امروز ما علیه رژیم صهیونیستی در یافا حامل پیامی مبنی بر حمایت مستمر از مردم فلسطین است.

انصارالله یمن: برای هر واکنشی آماده‌ایم، هر کسی تعدی کند تاوان خواهد داد

عامر خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: برای هر واکنشی آماده‌ایم و هر کسی که به ما تعدی کند، تاوان پس خواهد داد.

وی افزود: ما در حمله به پایگاه‌های دشمن اسرائیلی تردید نخواهیم کرد.

معاون رئیس ستاد اطلاع‌رسانی انصارالله یمن تصریح کرد: همزمان با بررسی دقیق سامانه‌های دفاعی رژیم اسرائیل، سلاح‌های خود را توسعه می‌دهیم.

عامر در زمینه نفوذ به پدافند هوایی رژیم صهیونیستی و گذر از آن گفت: یکی از دقیق‌ترین فناوری‌های دفاع هوایی که در اختیار رژیم اسرائیل است، را ناکام کردیم.

وی تصریح کرد: ما به هماهنگی با مقاومت فلسطین ادامه می‌دهیم تا عملیات مان تاثیرگذار باشد.

عامر در زمینه واکنش احتمالی رژیم صهیونیستی نیز خاطرنشان کرد: برای هر واکنشی آماده‌ایم و هرکسی که به ما تعدی کند تاوان آن را پس خواهد داد.

معاون رئیس ستاد اطلاع‌رسانی انصارالله یمن گفت: مراحل دیگری از عملیات ما برای حمایت از مقاومت فلسطین وجود دارد که انجام خواهد شد.

بنابر این گزارش، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز اعلام کرد: یگان موشکی ما با یاری خداوند عملیات نظامی ویژه‌ای را اجرا کرد که در آن یک هدف نظامی در منطقه یافا (تل آویو) در فلسطین اشغالی هدف قرار گرفت. این عملیات با یک موشک بالستیک جدید فراصوت انجام شد که در اصابت به هدف خود موفق عمل کرد و سامانه‌های پدافندی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خورد.

وی گفت: این موشک مسافتی در حدود ۲۰۴۰ کیلومتر را ظرف ۱۱ دقیقه و نیم طی کرد و موجب هراس و وحشت محافل صهیونیستی شد به شکلی که برای اولین بار در تاریخ دشمن صهیونیستی، بیش از ۲ میلیون صهیونیست به پناهگاه‌ها رفتند.

یحیی سریع خاطرنشان کرد: این عملیات در چارچوب مرحله پنجم و به عنوان نقطه اوج اقدامات قهرمانان یگان موشکی انجام شد که تلاش‌های بسیاری برای توسعه فناوری موشکی انجام دادند تا نیاز‌های میدان نبرد و چالش‌ها با دشمن صهیونیستی را برآورده کرده و موشک‌ها در اصابت به اهداف و عبور از تمامی موانع و سامانه‌های رهگیری موجود در زمین و دریا که برخی از آنها آمریکایی و برخی اسرائیلی است، موفق عمل کنند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار